ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ / Innovation.

ΣΤΟΧΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκοπός του σεμιναρίου ειναι να εισάγει τους συμμτέχοντες στην έννοια, την αναγκαιότητα και τη βασική μεθοδολογία του σχεδιασμού της στρατηγικής της καινοτομίας της Εταιρείας τους, ως οργανικό μέρος της γενικότερης Εταιρικής Στρατηγικής.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

-Τι είναι η κανοτομία (τελικά?)
-Ο βασικός πίνακας της «έντασης» και των αντικειμένων της καινοτομίας.
-Η καινοτομία με άξονα το επιχειρηματικό μοντέλο (Business Model Innovation)
• Καινοτομία στην Πρόταση αξίας προς τον Πελάτη (Valueproposition)
• Καινοτομία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα (Supplychain)
• Καινοτομία στην Πελατειακή στόχευση (TargetCustomer)
-Η καινοτομία με άξονα την Τεχνολογία (TechnologyInnovation)
• Kαινοτομία σε Προϊόντα και υπηρεσίες (ProductsandServices)
• Kαινοτομία σε Τεχνολογίες παραγωγικής διεργασίας (processinnovation)
• Kαινοτομία σε Τεχνολογίες πληροφορικής για ενδυννάμωση του προϊόντος (enablingtechnologies)
-Ισορροπώντας ανάμεσα στην δημιουργικότητα και τη δημιουργία αξίας
-Ο τυπικός κύκλος ζωής μιας επιχείρησης και η σχέση του με την Καινοτομία.
-Διαλέξτε την Εταιρική Στρατηγική για την Καινοτομία.
-Θα «παίξετε για να κερδίσετε» ή θα «παίξετε για να μη χάσετ
-Με ποια κριτήρια θα επιλέξετε τη στρατηγική της Καινοτομίας?
-Ποιοί είναι οι εσωτερικοί και ποιοί οι εξωτερικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψιν σας όταν επιλέγετε την Εταιρική στρατηγική για την Καινοτομία?
-Δημιουργώντας τον συνοπτικό πίνακα της Εταιρικής Στρατηγικής για την Καινοτομία ανά Αγορά και προϊόν.
-Οι βασικοί άξονες της Εταιρικής Κουλτούρας που είναι προϋποθέσεις για την προώθηση της Καινοτομίας στην Επιχείρηση.
• Εστιάστε στον Πελάτη όχι σε εσάς!
• Μη φοβάστε την αποτυχία !
• Βγάλτε την Εταιρία απο τη “Zώνη Άνεσης»!
• Καλλιεργείστε την «ανορθόδοξη σκέψη» ! (ειδικά όταν η «ορθόδοξη σκέψη έχει φτάσει στα όριά της) (σκεφτείτε «έξω από το κουτί»)

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Τυπικά απευθύνεται στα στελέχη τα επιφορτισμένα με το Σχεδιασμό της στρατηγικής της καινοτομίας και με την εφαρμογή της. Ουσιαστικά απευθύνεται σε εργαζομένους κάθε βαθμίδας οι οποίοι έχουν ανήσυχο και καινοτομικό πνεύμα και θέλουν να είναι φορείς αλλαγών στην Επιχείρηση.

ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Εγχειρίδιο «Διοίκηση Καινοτομίας / Innovation».
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Δωρεάν υποστήριξη μέσω επεξηγηματικών πληροφοριών πάνω σε θέματα του σεμιναρίου

 

Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,45% του Ο.Α.Ε.Δ.
H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησής σας στο πρόγραμμα.

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Φιλίππου Δημήτρης : Είναι Διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Δ.Π.Θ. και απόφοιτος ΠΑ.ΤΕ.Σ. ΣΕΛΕΤΕ. Εργάστηκε στη Coca Cola-Eλληνική Εταιρία Εμφιαλώσεως σε θέσεις Προϊσταμένου Συντήρησης, Μηχανικού Έργων, Προϊσταμένου Παραγωγής και ως Τεχνικός Διευθυντής. Επίσης στην Εταιρία Παραγωγής Ρητίνης ΡΕΤ VPI εργάστηκε ως Τεχνικός Διευθυντής, Γενικός Διευθυντής Εργοστασίου και μέλος του ΔΣ. Διετέλεσε Διευθυντής Καινοτομίας του Ομίλου ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ και είναι μέντωρ στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της Μονάδας Επιχειρηματικότητας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ). Έχει συγγράψει τον Οδηγό του ΣΕΒ για την Καινοτομία για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο "ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ / Innovation." μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • τηλεφωνικά στο 210.60.96.450

Ημερομηνία: 01/01/2015, 00:00