ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Μ.Μ.Ε. / Media Training

ΣΤΟΧΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

- η αποτελεσματική προετοιμασία εταιρικού εκπροσώπου (spokesperson) στα Μέσα για κάθε δημοσιογραφική / δημόσια αναμέτρηση
- γνώση του τρόπου βέβαιης μεταφοράς του επιθυμητού μηνύματος στα κοινά, με την χρήση μίας αποτελεσματικής επαγγελματικής μεθοδολογίας και την παροχή συγκεκριμένων κανόνων απαντήσεων στα μέσα

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα είναι σε θέση να:

- κατανοούν τις δημοσιογραφικές ανάγκες (έντυπες και ηλεκτρονικές, εθνικές και διεθνείς)
- φορμάρουν τα μηνύματά τους με αποτελεσματικό τρόπο
- «κερδίζουν» τον έλεγχο της συνέντευξης
- μεταφέρουν τον μήνυμά τους, σε κάθε απάντηση που θα δίνουν στα μέσα και με οποιοδήποτε τρόπο
- κτίζουν ουσιαστικές και εποικοδομητικές σχέσεις με τα ΜΜΕ
- κάνουν επιτυχείς συνεντεύξεις τύπου
- ελέγχουν τις συνεντεύξεις στο τηλέφωνο (ζωντανές και ηχογραφημένες)
- κατανοούν και να ελέγχουν το sound bite
- επικοινωνούν αποτελεσματικά τα εταιρικά μηνύματα γρήγορα
- αποφεύγουν να παρασύρονται μακριά από το θέμα
- παραμένουν ψύχραιμοι και να αποφεύγουν τα νεύρα
- κάνουν τα μέσα να έρχονται ξανά και ξανά
- ανακαλύπτουν τι θέλουν τα μέσα από τους ίδιους και την εταιρία τους
- χειρίζονται αποτελεσματικά τα μέσα σε περιόδους κρίσεων

επιπλέον

- εξέταση όλων των βασικών σημείων των συνεντεύξεων,
- πρακτικές συνεντεύξεις σε διαφορετικά μέσα (ραδιόφωνο και τηλεόραση)
- καταγραφή και προβολή συνεντεύξεων (ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών) για παρουσίαση – ανάλυση – αξιολόγηση

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Α. Χειρισμός και Συνεντεύξεις στα ΜΜΕ
Ημέρα 1η
- Εισαγωγή
- Τι θέλουν τα μέσα και εσείς από μία συνέντευξη
o Μέρος πρώτο : πώς να καταστρέψετε μία συνέντευξη
o Μέρος δεύτερο : συνεντεύξεις και μία άσχημη ημέρα
o Άλλες καταστάσεις
o Μέρος Τρίτο : Είδη ραδιοφωνικών Συνεντεύξεων
The sound bite
Το κοινό μου
Πώς επικοινωνώ το μήνυμά μου σε τόσο περιορισμένο χρόνο?
H down the line συνέντευξη
Η ζωντανή συνέντευξη
Η μαγνητοφωνημένη συνέντευξη
Η πάνελ συνέντευξη
- Τηλεόραση
- Ο Εταιρικός Εκπρόσωπος στα Μέσα (PR spokesperson) και η τηλεόραση
- Ένδυση και εμφάνιση
- Πώς θα βεβαιωθείτε ότι τα μέσα θα έρθουν πάλι.
Ημέρα 2η
- Διαδικασίες πριν από μία συνέντευξη
- Τα στοιχεία ενός θέματος για δημοσίευση
- Ανατομία ενός άρθρου
- Τα πρέπει και τα όχι κατά την διάρκεια μίας συνέντευξης
- Πώς να αποφεύγουμε τις παγίδες
- Πώς να χειρίζεστε ερωτήσεις που δεν μπορείτε να απαντήσετε
- Τεχνικές συνεντεύξεων
- Τεχνικές παρουσίασης
- Πώς να κάνετε μια επιτυχή συνέντευξη τύπου
- Αξιολογώντας το μήνυμά σας στα μέσα
- Πρακτικά μέρη συνέντευξης
- Ανάλυση και αξιολόγηση των εγγραφών (σε κασέτες μαγνητοφώνου και video)
Χειρισμός των μέσων σε περίοδο κρίσεων
Ημέρα 3η
- Case studies σε συνθήκες εκπαίδευσης
o Τα case studies αυτά θα δημιουργηθούν από τις απαντήσεις σε ερωτηματολόγια που θα έχουν δοθεί σε όλους τους συμμετέχοντες για τον εντοπισμό αδυναμιών και επικίνδυνων σημείων.
- Προσωπική συνέντευξη
o Μέρος πρώτο : φιλική
o Μέρος δεύτερο : εχθρική
o Άλλες καταστάσεις συνέντευξης
Δηλώσεις
- Συνέντευξη τύπου σε φιλικές και εχθρικές καταστάσεις ανάμεσα σε συμμετέχοντες. Καταγραφή σε κάμερα, ανάλυση.

Προετοιμασία:

Το παραπάνω σεμινάριο:

- γίνεται μέχρι 10 άτομα, το μέγιστο
- υπάρχει δυνατότητα επιπλέον πρακτικής άσκησης σε πραγματικά studio τηλεόρασης και ραδιοφώνου * (ύστερα από την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης)
- προσφέρει σημειώσεις σε κάθε συμμετέχοντα, όχι μόνο ύλης, αλλά και οδηγού χειρισμού των μέσων

Επιπλέον με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου προσφέρεται ανάλυση τηλεοπτικής παρουσίασης του κάθε συμμετέχοντα.

• όπου * , μόνο ύστερα από έγκριση προϋπολογισμού και εφόσον υπάρχει διάθεση από τον πελάτη.
• για το παραπάνω σεμινάριο υπάρχουν : τηλεόραση, videocamera, μαγνητόφωνο και μικρόφωνο!

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

- σε κάθε επαγγελματία (σύμβουλο ή στέλεχος) του χώρου του μάρκετινγκ, της εταιρικής επικοινωνίας, της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων των πωλήσεων καθώς και σε κάθε στέλεχος που εκπροσωπεί ή μπορεί να εκπροσωπήσει μία εταιρία δημοσίως μέσω των ΜΜΕ
- σε Δ. Συμβούλους, Γ. Διευθυντές, Προέδρους, Πολιτικούς
- δημόσιου και ιδιωτικού φορέα
- σε πολιτικούς, επιχειρηματίες, καλλιτέχνες

ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Εγχειρίδιο «Διαχείριση Μ.Μ.Ε. / Media Training».
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Δωρεάν υποστήριξη μέσω επεξηγηματικών πληροφοριών πάνω σε θέματα του σεμιναρίου

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Κόστος συμμετοχής: 330 Ευρώ
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, και στην τρίτη και άνω συμμετοχές 20%
Σε φοιτητές και ανέργους παρέχεται έκπτωση 50%

Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.
Αριθμός Λογαριασμού EUROBANK: 0026.0026.91.0201.568.322
ΙΒΑΝ: GR18.0260.0260.0009.1020.1568.322

Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,45% του Ο.Α.Ε.Δ.
H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησής σας στο πρόγραμμα.
Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ:
2014.

 

Υπεύθυνη επικοινωνίας: Σοφιάννα Κουτσού
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210.60.96.450

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Καραθάνος Γιώργος : Είναι σύμβουλος επικοινωνίας στο Crisis Management και Media Trainer. Είναι εγκεκριμένος Life & Business Coach (Σύμβουλος Προσωπικής & Επαγγελματικής Ανάπτυξης), επίσημος αντιπρόσωπος της Irish Academy of PR για Ελλάδα και Κύπρο, επιστημονικός συνεργάτης (συγγραφέας και εκπαιδευτής) εκπαίδευσης Distance Learning & KEK του ΕΚΠΑ (Πανεπιστήμιο Αθηνών), αποκλειστικός πιστοποιημένος εισηγητής των σεμιναρίων του Henshall Centre, Μ. Βρετανία, για Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια, λέκτωρ της Αστυνομικής Ακαδημίας Κύπρου και συγγραφέας σε θέματα επικοινωνίας.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο "ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Μ.Μ.Ε. / Media Training" μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • τηλεφωνικά στο 210.60.96.450

Ημερομηνία: 01/07/2014, 09:00 - 16:30